TopMan Uitbreiding
TopWerkbon
TopMan Digitale werkbon
Planning, communicatie en uitvoering voor werkbonnen vanuit TopMan.
Snel en eenvoudig uw werkbonnen naar de medewerkers sturen en ontvangen.
Optimaliseer uw proces met digitale werkbonnen!
.
Vanuit TopMan Projectadministratie
Stuurt u de bon met de informatie zoals adres, werkzaamheden en bijlagen zoals pdf naar de gekozen medewerker. Via onze app krijgt uw medewerker de bonnen in een agendalijst te zien en navigeert via de locatie-knop naar het adres. Via de app voegt de medewerker uren, materialen, eenheden en foto’s toe.
Foto’s
U kunt foto’s voor en na de werkzaamheden registreren.
Uren en materialen
De uren van de werkbonnen kunnen gefiatteerd worden en komen bij de online urenregistratie te verwerken. Alle uren van een medewerker in één overzicht te verwerken (samen met TopUur).
Eenheden registratie
U kunt uw eenheden voor registratie naar uw klant ook via de app registreren! Eventueel met uw eigen eenheden barcode-lijst voor snelle registratie door uw medewerkers in de uitvoering.
PDF Rapportage
Standaard krijgt u een pdf met de registratie inclusief handtekening en foto’s. De foto’s en pdf zijn bij de werkbon en het project in TopMan gekoppeld. Ook kunt u bestanden meesturen zoals een bon van uw klant laten aftekenen.
Zo krijgt u direct de bon retour voor een accurate registratie en kan direct worden
verwerkt in de projectadministratie en facturering.
Via onze eigen app alle informatie!
.
Overzicht via dashboard
Interactief en live informatie
Via onze online dashboard kunt u verschillende pagina’s krijgen met andere inhoud of lay-out.
Alle pagina’s zijn interactief via filters en selecteren van een bon / regel.
Rapportages
Vanuit deze pagina’s kunnen we op medewerker-niveau en elk gewenst moment, rapportages e-mailen in diverse variaties.
.
Online afspraakplanningen
Met afspraakplanningen kunt u uw beschikbaarheid beheren en kunnen klanten, bewoners rechtstreeks tijd met u inplannen via een persoonlijke boekingspagina per project.
Een planning maken:
– Kies tijden waarop u beschikbaar bent
– Stel in waar een vergadering plaatsvindt
– Bepaal hoe ver van tevoren en tot wanneer mensen een afspraak met u kunnen inplannen
– Stel een buffertijd in tussen afspraken
– Stel het maximumaantal afspraken per dag in
Uw boekingspagina wordt dynamisch geüpdatet om plannings-conflicten te voorkomen
.
Wij zijn voorstander om uniform te werken en sinds 2011 lid van de ketenstandaard. Deze standaard zorgt voor snelle en foutloze elektronische communicatie in de keten. De standaard zorgt onder andere voor minder ruis in de communicatie, snellere afhandeling van facturen, orders en onderhoudsopdrachten en hogere tevredenheid van opdrachtgevers en klanten. Koppel via de standaard met uw opdrachtgevers!
Het digitale onderhoudsproces bestaat uit een aantal momenten waarbij de geautomatiseerde informatie-uitwisseling mogelijk is. Onderstaande afbeelding illustreert in hoofdlijnen de gegevensstroom tussen opdrachtgever en opdrachtnemer. Met name op het vlak van de statusmeldingen zijn de exacte mogelijkheden afhankelijk van de systemen van opdrachtgever en opdrachtnemer.