TopMan Extra Service
TopMAT materialen service
Houdt je materialen up-to-date via TopMat !
Elke periode krijgt u updates over prijzen via email van uw leveranciers. En elke keer bent u weer tijd kwijt om deze wijzigingen door te voeren in uw materialenbestand. Of het nu voor de inkoop is of de juiste materialen op het project kunnen boeken, ieder zijn reden.
Vanaf 2025 hoeft dat niet meer!! Wij regelen voortaan de materialen!!
Wat is het?
TopMat is een service voor onze TopMan-gebruikers, met een druk op de knop laat je de materialen updaten. Wij zetten op onze cloud-servers de juiste bestanden per leverancier klaar en TopMan download deze voor verwerking.
TopMan extra inrichting
- Vaste configuratie per leverancier (door ons aangeleverd)
- Toegang tot internet voor het ophalen van de juiste bestanden
- Éénmalige inrichting per leverancier voor keuze welke producten
- Éénmalig aangeven korting per Producent/Artikelgroep
Automatisch de juiste materialen geboekt!
Info voor leveranciers
Welkom, graag voegen wij uw bedrijf toe aan onze service om gezamenlijke klanten beter van dienst te zijn! Om een commercieel beeld te geven, wij hebben +/- 550 bedrijven als klant, waarvan 90% schildersbedrijven.
Elke maand:
Elke eerste maandag van de maand kunnen onze de nieuwe bestanden downloaden via internet. Met een druk op de knop!
Hoe werkt het:
U vult het formulier hiernaast in en wij sturen u alle informatie via email, zoals
# Welke type bestanden wij ondersteunen, ga uit van DICO en Excel
# Emailadres voor updates prijslijst met xml- of excel-bestanden
# U levert brutoprijzen met artikelgroepen*
*= Korting kan de klant gemakkelijk toepassen of via een bestand
VOEG UW MATERIAAL TOE
vul het onderstaande formulier
Wat kost het?
Geen kosten tot 1 juli 2025
TopMat zal tot 1 juli 2025 gratis worden aangeboden, daarna zal het € 100 per TopMan / per jaar gaan kosten.
Waarom?
Door verschillende redenen staat het bijhouden van materiaal weer hoog op de prioriteitenlijst. U kunt dat gemakkelijk met TopMan Projectbeheer via verschillende opties zoals XML-koppelingen bijhouden.
Wil je echt automatiseren heb je goede inhoud nodig en dat blijkt nog een beste klus te zijn om actuele gegevens te verkrijgen. De ene leverancier stuurt een Excel-bestand wat nog aangepast moet worden en de ander een volledig XML-bestand welke direct kan worden gebruikt.
Wat is dan ons doel:
– Betere kwaliteit van informatie
– Snellere en standaardisering processen inclusief automatiseren
– Ontzorging van extra werkzaamheden gebruikers en leveranciers
– Leveranciers een makkelijker contact bieden, om samen een complete service aan onze klanten te leveren.
Wij zijn voorstander om uniform te werken en sinds 2011 lid van de ketenstandaard. Deze standaard zorgt voor snelle en foutloze elektronische communicatie in de keten. De standaard zorgt onder andere voor minder ruis in de communicatie, snellere afhandeling van facturen, orders en onderhoudsopdrachten en hogere tevredenheid van opdrachtgevers en klanten. Koppel via de standaard met uw opdrachtgevers!
Het digitale onderhoudsproces bestaat uit een aantal momenten waarbij de geautomatiseerde informatie-uitwisseling mogelijk is. Onderstaande afbeelding illustreert in hoofdlijnen de gegevensstroom tussen opdrachtgever en opdrachtnemer. Met name op het vlak van de statusmeldingen zijn de exacte mogelijkheden afhankelijk van de systemen van opdrachtgever en opdrachtnemer.